שירותי דרך וגרירה הפכו מזמן לסטנדרט מתבקש אצל נהגי ישראל

שירותי דרך וגרירה

הפכו מזמן לסטנדרט מתבקש אצל נהגי ישראל 

לרבים מאיתנו זה כבר קרה יותר מפעם אחת ולנותרים מביננו שזה עוד לא קרה להם, זה בטוח יקרה מתי שהוא. כך לפי הסטטיסטיקה של חברות הביטוח הנעזרות בשירותים נלווים של שירותי דרכים הנמכרים לנהגים בד"כ יחד עם פוליסת הביטוח שלהם. לא חייבים רכב ישן ומקרטע כדי להיתקע בדרך.  מנתוני חברות הביטוח עולה כי על אף שרוב הרכבים בישראל הם משנת ייצור גבוהה יחסית עדיין נעשות אלפי קריאות בשנה של נהגים ונהגות שנתקעים בגלל מערכות אלקטרוניות נגד גניבה שחוות תקלה ומשביתות את הרכב, מצבר ששובק חיים, פנצ'ר במכוניות חדשות שמגיעות ללא גלגל רזרבי, תאונות דרכים, דלק שאוזל ברכב וכמובן תקלות מכניות שונות שעדיין מתרחשות מדי פעם.  חברות השירות השונות עושות מאמצים מתמידים להתאים את עצמן לדרישות נהגי ישראל המתאימות עצמן לרוח התקופה.

נהגי ישראל מצפים לשירות יעיל ומהיר

כמו בתחומים רבים אחרים, המודעות הצרכנית שלנו עוברת בשנים האחרונות שדרוג משמעותי.  הימים בהם היה ניתן למכור לנו מוצר גרוע או שירות נחות היו וחלפו להם מזמן ועם התפתחות הרשתות החברתיות במקביל, הצרכן הישראלי גם מרגיש שמגיע לו שירות כמו באירופה וארה"ב וגם שכוחו כצרכן עלה ויכולתו להשפיע ולהתלונן על שירות גרוע עלתה משמעותית. התוצאה היא שדרוג של כל תחומי השירותים הפרטיים. אם זה בקמעונאות ואם זה בחברות שירות, כולם מנסים להתאים עצמם לרוח התקופה ולייעל את השירות כדי להילחם על תשומת ליבו ונאמנותו של הצרכן החדש. גם בתחום שירותי הרכב חלה תמורה גדולה. נהגי ישראל תמיד ממהרים, הזמן שלנו יקר מאוד, החיים לחוצים ומתקיימים בקצב גבוה, הכבישים גם ככה פקוקים ואנחנו פעמים רבות כבר ממילא על הקצה. אז כאשר אנחנו נתקעים עם הרכב, אנחנו מצפים לשירות יעיל ומהיר עם ניידת שירות שתגיע ותפתור את הבעיה באמצעות איש מקצוע אמיתי ולא חובבן, או תגרור את הרכב למוסך שלנו בהיעדר פתרון מהיר בדרכים.  אבל איך זה קורה ומה יכולות חברות השירות לעשות כדי להעניק שירות יעיל ואיכותי יותר?

תחום שירותי הדרך מתחדש עם מערכות משוכללות

תחום שירותי דרך וגרירה מבוסס על פריסה יעילה של ניידות שירות המצוידות באנשי מקצוע בעלי ידע גם במכונאות רכב בסיסית וגם ובחשמל רכב לצד רכבי גרר לפתרון בעיות קשות יותר אשר אין אפשרות לתקן אותן בשטח או במקרים של תאונות. הפריסה של הניידות ורכבי הגרר אינה טריוויאלית כלל והיא מבוססת איסוף נתונים מתמיד המעניק לחברות השירות יכולת לצפות מהיכן עשויות להגיע יותר קריאות ומהיכן פחות.

ניתוח מתמיד של הנתונים ופריסה יעילה מסייע לחברות לקצר את זמני ההמתנה בצורה משמעותית בכך שהיא מעלה את ההסתברות שרכב שירות יהיה זמין וקרוב יותר לאזור בו נתקעתם. זוהי התקדמות משמעותית ומבורכת שכל כולה שיפור השירות למבוטחים וחיסכון אדיר בזמן ההמתנה שיכול להיות מתסכל מאוד

רמת השירות עוברת אופטימיזציה והתייעלות מתמדת

מלבד מערכות שמנתחות נתוני עבר ומייעצות כיצד לפרוס טוב יותר את הרכבים, חברות השירות החלו מטמיעות מערכות תקשורת מבוססות וידאו על מנת לקבל מהמבוטחים דיווחים בזמן אמת המסייעים למוקדי השירות לשלוח אליהם את השירות המתאים ביותר. המערכות בנויות כך שהנהג אינו צריך להתקין אפליקציה ייעודית מבעוד מועד. השימוש במערכת עוזר לחברה בכך שהוא מאפשר שליחת נתונים רבים יותר מאשר הלקוח לעיתים מדווח בעצמו ואף מאפשר במקרים מסוימים את פתרון הבעיה מרחוק ללא הגעת רכב שירות כלל.

שיפורים וצעדי התייעלות אלו מראים כיצד גם תחום שנחשב למסורתי ומיושן יחסית אשר מבוסס כל כולו על שירות אנושי בסיסי, יכול להתקדם ולהתאים עצמו לרוח התקופה הטכנולוגית בה אנו חיים היום.

והשיפורים אינם נעצרים או עומדים במקום, החברות משקיעות מאמצים אדירים בכדי למצוא פתרונות יצירתיים שיסייעו לשפר את השירות, לקצר את זמני ההגעה ללקוח וזמני הטיפול עצמם בתקלות.

שירות דרך
דילוג לתוכן