שירותי דרך וגרירה

חוויה מושלמת עוד מהשיחה הראשונה

כשמדברים על שירות גרירה וחוויה מושלמת באותו המשפט, משהו לא מסתדר. גרירה מקושרת אצלנו לחוויה מתישה, מלחיצה שמתפרשת על פני שעות רבות. זה לא חייב להיות ככה, חברת BLUE הרימה את הכפפה כדי להפוך את חוויית הגרירה לאירוע נעים ושגרתי שאינו מוציא אותנו מאיזון

מה הופך את חוויית הגרירה ללא נעימה?

באופן טבעי, לגרור את האוטו תמיד יהיה בלת"מ – הרי שאי אפשר לתכנן מראש מתי הרכב יתקלקל. ברוב המקרים הדבר תופס אותנו לא מוכנים, בדרך למקום חשוב שלא כדאי לאחר אליו, או אירוע שלא רצינו לפספס. אנחנו נאלצים לעצור בצד הדרך, משתדלים שזה יהיה במקום בטיחותי ככל האפשר, ומרימים טלפון לגרר. אפשר להבין למה גרירה עלולה להלחיץ – צריך לתפקד תחת לחץ ולעצור את האוטו בשולי הכביש במקום שאינו מסוכן.
מה שקורה החל משלב זה, תלוי בחברת שירותי דרך וגרירה שבחרתם. זמן ההמתנה, היחס שתקבלו, וכמובן המחיר, הם הפרמטרים שיקבעו על איזה צד ייגמר האירוע.

חווית לקוח שירותי דרך

הסטטוס בעולם הגרירה

במצב הנוכחי בארץ, התחרות בעולם הגרירה היא יחסית מועטה, מה שגורם לחברות רבות להיות שאננות בכל הנוגע ללקוחות. התחושה היא שללקוחות אין יותר מדי ברירות, ומכאן המוטיבציה לקיצור זמני ההמתנה ושיפור השירות יורדת באופן משמעותי. שחקנית חדש במגרש היא חברת BLUE, ששמה לעצמה למטרה לקצר את זמני ההמתנה בכל הנוגע לשירותי דרך וגרירה.

חברת BLUE היא איגוד של מספר גופי ביטוח שנבחרו בפינצטה. המטרה הייתה לאגד מספר נותני שירותים וליצור קבוצה מנצחת ששמה את הלקוח במרכז, ולהפוך את כל החוויה לנעימה מא' ועד ת'. מעבר לשירות ברמה גבוהה ואנשי מקצוע מן השורה הראשונה, קיימת תשתית טכנולוגית חזקה שמאפשרת לכל זה לקרות.

 

המתנה לגרירה

אז איך אפשר לקצר את זמני ההמתנה?

לפני שנשאל את השאלה הזו, נחזור שלב אחד אחורה ונשאל – למה מלכתחילה זמני ההמתנה כל כך ארוכים? התשובה לכך היא שמרגע הקריאה לרכב השירות לוקח זמן רב להגיע אליכם. הוא אינו ממתין בנקודה אסטרטגית, וזה מה שמאריך את הזמנים.

חברת BLUE לעומת זאת, מסתמכת על נתונים מקריאות קודמות ובבינה מלאכותית, על מנת לחזות מתי והיכן יהיו הקריאות, וכך להציב רכבי שירות בנקודות אסטרטגיות ובצמתים ראשיות בארץ. קיימים לא מעט גורמים שעלולים להשפיע על הקריאות לגרר, למשל גשם או מזג האוויר, דרך בעייתית או עקלקלה. בעזרת שימוש בבינה מלאכותית (AI) ניתן לחזות מיקומים, עונות שנה, וזמנים ביום בהם יידרשו שירותי גרר. על ידי חיזוי ניתן לקצר באופן משמעותי את זמני ההמתנה לגרר.

לצד הטכנולוגיה המתקדמת, BLUE עובדת עם אנשי המקצוע המובילים בתחום. השילוב בין ההון האנושי לבינה המלאכותית הוא זה שהופך את BLUE לחברה מובילה בענף הגרירה.

דילוג לתוכן