תחום שירותי הדרך והגרירה

זקוק לריענון ושיפור רוחבי

תחום שירותי הדרך והגרירה נחשב לתחום אפרורי יחסית, כזה שלא נהנה מעודף תחרות או צמיחה טכנולוגית. בנוסף לכך, הצרכן לרוב אינו משלם לו ישירות אלא דרך חברת הביטוח וכחלק מחבילת ביטוח רחבה יותר. בתנאים כאלו רמת השירות אינה מאותגרת יתר על המידה והתחום נשאר פחות או יותר לדרוך במקום. אלא שזה כך, לא אומר בהכרח שכך זה חייב להישאר, חברה חדשה שתיכנס לתחום וכך תגביר את התחרות וגם תכניס שיפורים טכנולוגיים ואף תשפר את השירות באופן כללי לבטח תצליח לכבוש את לב הנהגים שאלו בבואם לרכוש ביטוח יבקשו ליהנות משירות עדיף ולא להמשיך עם החברות הקיימות שאולי איכזבו אותו בעבר.  כבר עכשיו ישנם שמועות על שחקן חדש המתארגן להיכנס למשחק ומבקש לזעזע את השוק הרדום.

גיוס הטכנולוגיה לטובת שיפור זמני ההמתנה

הנושא הכאוב וזה הדורש יותר מכל שיפור עמוק בוא נושא זמני ההמתנה. כאשר אנו נתקעים עם הרכב בין אם זה באמצע כביש מהיר או אפילו באמצע רחוב שומם, הדבר האחרון שאנחנו רוצים זה לקבל הודעה מחברת שירותי הדרך שאליה אנחנו מנויים שניידת שירות שירות גרירה יגיעו אלינו בזמנים של בין שעתיים לארבע שעות. אלו זמני המתנה שלא נראים לא הגיוניים או תואמים את שגרת חיינו העמוסה. מה ניתן לעשות כדי לשפר את זמני ההמתנה?  לעשות שימוש בנתוני ביג דאטה לניתוח נתוני השימוש ולייצר פריסה חכמה יותר של רכבי השירות על פני אזורים ושעות היממה. חברה חדשה שתאמץ טכנולוגיה זו תוכל לקצר משמעותית את זמני ההמתנה ולספק שירות מהיר ויעיל יותר עם אותה כמות רכבים כמו של המתחרים. 

הכשרה מקצועית ואיכותית של אנשי ניידות השירות

נושא שני שדורש שיפור משמעותי הוא המקצועיות של אנשי השירות בניידות התיקונים אשר נדרשים לידע מכונאות וחשמלאות רכב. הבעיה היא, שהרכבים הנעים היום על הכבישים אינם כמו אלו של לפני 20 שנה. הם מצוידים במערכות אלקטרוניות רבות אשר לא פעם הן אלו אשר גורמים להשבתת הרכב ואנשי השירות נדרשים לידע רחב ועמוק כדי לפתור תקלות. חברה חדשה שתדאג לגייס כח אדם איכותי ותדאג להכשרה עמוקה ורחבה יחד עם השתלמויות שוטפות בחידושי עולם הרכב תוכל להעניק שירות יעיל הרבה יותר.

לא פעם תקלות שהיו יכולות להיפתר במקום על ידי איש מקצוע מיומן המכיר את מערכות הרכב הספציפי מדרדרות לכדי אילוץ לגרירה למוסך, דבר אשר מסרבל את התהליך כולו ומאריך עוד יותר את זמני ההמתנה של הנהג אשר עכשיו בנוסף לזמן שהמתין לניידת השירות נאלץ גם להמתין לרכב הגרר. 

שירותי גרירה המציעים גמישות מרבית

לא פעם נהגים נתקעים עם רכבם במקומות אשר התנאים בהם לא מאפשרים לכל רכב גרר להגיע אליהם.  זה יכול להיות חניון עם גג נמוך רכב תקוע שחונה בין מכוניות אחרות או על שביל עפר. חברת שירותי דרך וגרירה שמעוניינת להעניק שירות זמין ואיכותי תחזיק מגוון רכבי גרר המתאימים לכל מטרה וכל ייעוד.

עושה רושם כי השותפות החדשה המתהווה בענף ועתידה לכבוש נתח נאה ממנו מצטיידת ברכבי שירות וגרר חדישים ומגוונים אשר יסייעו לה לתת מענה לכל מצב.

לסיכום, נראה כי הענף עובר התחדשות והשחקנית החדשה שמתחילה לפעול בו מכניסה רעננות, חדשנות ותחרות בריאה ונדרשת אשר תשפר את רמת השירות ותמשוך את הענף כולו למעלה. זהו מהלך נדרש בענף שהיה בתרדמת זמן רב מידי וציבור הנהגים כמובן שיווע לזה. 

דילוג לתוכן