כיצד מבצעים שיקום נזקי מים

נזקי מים עלולים להיות מטרד חוזר כאשר לא מטפלים בהם כמו שצריך. בין אם מדובר בבעיות מינוריות כמו עובש, טחב או סימני רטיבות, או אפילו בעיות חמורות כמו הצפה, קירות רטובים – חשוב לתת מענה מהיר ומדויק לבעייה כדי למנוע נזקים בטווח הארוך. כאשר בוחרים בחברה מקצועית ומנוסה, שיקום נזקי מים יכול להסתיים תוך 48 שעות, אחריהן ניתן לחזור לשגרה מלאה. אז איך זה עובד, וכיצד מבצעים תיקון נזקי מים?

 

אל תגידו לי זה לא יקרה


מדי חורף אנחנו שומעים בארץ על סיפורים של הצפות של דירות, שנובעות מבעיות בניקוז מי גשמים, ומערכת אינסטלציה רעועה. המים יכולים לגרום לנזקים בלתי הפיכים, שהתיקון שלהם דורש עלויות גבוהות. בדיוק מסיבה זאת כדאי לדאוג לבטח את הבית לנזקי צנרת, שכולל גם שיקום נזקי מים שידאג לכל הפרטים הקטנים – החל מהקירות והצינורות, ועד ריהוט, שטיחים, ובגדים.

זקוקים לביטוח נזקי מים וצנרת? צרו איתנו קשר ונחזור אליכם בהקדם!

אז איך מתבצע שיקום נזקי מים?


בשלב הראשון אנשי המקצוע יגיעו במהירות אליכם ויתחילו בהערכת הנזק. תחילה חשוב להבין מה סוג המים שגרמו לנזק – האם מדובר במים לבנים שמקורם בנזילה בצנרת, מים אפורים שמקורם במים שנכנסו מהרחוב, או מים שחורים שמקורם בביוב. בשלב זה יתבצע איתור של נזילות, ואבחון מדויק של היכן המים נמצאים.

 

השלבים בתהליך שיקום נזקי מים


לאחר האבחון נפשיל שרוולים ונתחיל בעבודה, תחילה יש להוציא מכלל סכנה את כל החפצים שלא נפגעו מהמים. לאחר מכן יש לבצע שאיבה של המים בעזרת משאבות תעשייתיות, ולפעול בהקדם האפשרי כדי למנוע נזקים נוספים. בשלב זה הקירות יראו יחסית יבשים, אך כשמדובר בקירות עץ וגבס חשוב לבצע את הייבוש כמו שצריך כדי למנוע עובשים, התרוממויות ועיוותים של הקירות. הדבר מתבצע על ידי כלים ומכשירים תעשייתיים כמו מפוחים, יבשנים, ומפזרי חום. חשוב לבצע ייבוש רטיבות תת רצפתית כדי למנוע נזקים בהמשך.

 

שיקום הריהוט לאחר נזקי מים


אחרי שהסתיים התהליך של ייבוש הקירות והרצפה, יש לשקם ולשחזר את הריהוט, וילונות, שטיחים, ומזרנים. הדבר מתבצע במפעל ייעודי, שם מתבצע השיקום לחפצים. הפריטים עוברים רישום מסודר ומיון לפי סוגים ומצב הנזק, מה שמבטיח שכל הפריטים יחזרו אליכם בשלום. הפריטים עוברים ניקיון יסודי הכולל חיטוי מלא, שחזור שטחים, ניקיון אנטי-בקטריאלי, הבגדים עוברים גיהוץ. בתם תהליך הייבוש הריהוט יוחזר אליכם כמו חדש כאשר השירות כולל גם את ההובלה.

 

כלים בטכנולוגיה מתקדמת


חברה לשיקום נזקי מים משתמשת בציוד טכנולוגי מתקדם, מה שמבטיח עבודה יעילה ומדויקת. מדובר במצלמה תרמית, מד לחות, מעבדה ניידת לזיהוי סוג המים המציפים את המבנה וכן הלאה.
נזקי מים יכולים להיות קשים, ולגרום לכאב ראש נוראי. מעבר לזה שהבית מושבת, הדבר כרוך בעלויות כבדות. בדיוק לרגעים כאלה כדאי לדאוג מראש לביטוח נזקי מים, שמעניק לנו ראש שקט.

שיקום נזקי מים
דילוג לתוכן