רכב חלופי לאחר תאונה

לאחר תאונת דרכים, הרכב צריך לבלות במוסך מספר ימים, מה שמותיר אותנו תלויים בחסדיה של התחבורה הציבורית, נעזרים בקרובי משפחה, במוניות או במקרה הפחות טוב מושבתים לחלוטין. כמה ימים בלי רכב יכולים ממש להפר את שגרת החיים – החל מלקחת את הילדים למסגרות, לנסוע לעבודה, להקפיץ לחוגים, לנסוע לקניות וכן הלאה. בדיוק מסיבה זאת כדאי לוודא שהביטוח שלכם כולל רכב חלופי לאחר תאונה, שדואג לכם לרכב רזרבי לאורך כל התקופה בה הרכב שלכם מושבת.

 

מתי תהיו זכאיים לרכב חלופי לאחר תאונה?

 

לא כל ביטוח רכב כולל רכב חלופי ושירותי דרך, ולכן כדאי לדאוג לכך מבעוד מועד ולבטח את הרכב שלכם בביטוח מקיף. לפני הכול, חשוב להבין באילו מצבים תהיו זכאים –

במידה והרכב נגנב, אתם זכאים לפיצוי מחברת הביטוח. מדובר בתהליך בירוקרטי שלוקח זמן, ולכן עד שתקבלו את הפיצוי מחברת הביטוח יכולים לעבור מספר שבועות, ולכן חשוב לדאוג לכיסוי רכב חלופי לאחר תאונה בזמן הזה. מצב נוסף בו תהיו זכאים לרכב חלופי הוא כאשר הרכב עבר תאונה והוא במצב טוטאל לוס, או שמדובר בתאונה פחות חמורה, אך עדיין דורשת תיקון ארוך במוסך.

זקוקים לשירותי דרך וגרירה? צרו איתנו קשר ונחזור אליכם בהקדם!

תאונה "טוטאל לוס"


במידה והרכב עבר תאונה טוטאל לוס, הביטוח יציע לכם לשלוח אותו למוסך הסדר על מנת להיות זכאים לרכב חלופי. מוסך הסדר הוא מוסך שעובד עם חברת הביטוח, מה שמאפשר לה לפקח על איכות התיקון, העלויות, וחלקי החילוף בהם נעשה שימוש.

 

האותיות הקטנות


דיברתם עם נציג המכירות של הביטוח ורכשתם פוליסה מקיפה. שאלתם אם תהיו זכאיים לרכב חלופי, ונעניתם בחיוב. יש כמה שאלות שחשוב לשאול, וכדאי לשאול אותן בצורה מפורשת או לחלופין לקרוא את הפוליסה בעיון.


באילו תנאים בדיוק תהיו זכאים לקבלת רכב חלופי?
לכמה זמן תהיו זכאיים לרכב חלופי בכל אחד מהמקרים?
איזה סוג רכב תקבלו, והאם הוא תואם את הקטגוריה של הרכב שהושבת?

 

כאשר אתם בוחרים ביטוח ועושים סקר שוק, תדאגו לשאול את השאלות האלה כדי לבחור בצורה הטובה ביותר.


רק הכרות מעמיקה עם הפוליסה שלכם, תבטיח לכם ראש שקט ותמנע מצב של הפתעה לא נעימה ברגע האמת. לא כדאי לוותר על ביטוח רכב חלופי לאחר תאונה – בעזרת תשלום סמלי והוגן לחברת הביטוח אתם יכולים להיות רגועים ולדעת שלא משנה מה יקרה, תוכלו להמשיך בשגרת החיים שלכם כמעט ללא פגע, ואתם מכוסים בקבלת רכב רזרבי לאורך כל התקופה כשהרכב שלכם לא אתכם.

רכב חלופי לאחר תאונה
דילוג לתוכן