רטיבות בתקרת המקלחת

כיצד היא נגרמת ומה ניתן לעשות

כולנו מכירים את הרגע הנורא בו אנחנו מרימים את הראש בחדר המקלחת, ורואים לפתע התחלה של רטיבות בתקרה במקלחת. זה השלב שבו המחשבות מתרוצצות בראש – מה ההשלכות, כמה יעלה תיקון, ואיך אפשר לפתור את הבעיה בדרך הטובה ביותר ובלי יותר מדי כאב ראש. אז ממה הרטיבות נגרמת, ומה אפשר לעשות לפני שיהיה מאוחר מדי? שאלנו את המומחים ואספנו עבורכם את הטיפים.

 

ממה רטיבות בתקרה נגרמת?

קיימות לא מעט סיבות שיכולות לגרום לרטיבות במקלחת, וכדי לבחור בטיפול המתאים ביותר לבעיה חשוב להבין קודם כל ממה היא נגרמת. חשוב לנקוט פעולה ברגע שרואים את הבעיה, כי הזנחה עלולה להוביל להחמרה של המצב, ולהפוך את התיקון למורכב אפילו יותר.

 

  1. הגג לא מספיק אטום – במיוחד בתקופות גשומות, כאשר הגג לא מספיק אטום מים עלולים לדלוף ולחלחל לתקרה. התוצאה היא סימני רטיבות ועובש על התקרה.
  2. נזילה או פיצוץ בצינור בדירה מעל – מערכת האינסטלציה נמצאת מאחורי הקירות, מה שמקשה עלינו לדעת בדיוק את מצבה. במקרה של פיצוץ צינור או נזילה בצינור בבית של השכנים מעלינו, המים מחלחלים מלמעלה וגורמים לרטיבות בתקרה שלנו. ברגע שהרטיבות נוצרת באופן בולט תוך מספר שעות, סביר להניח שמדובר בנזילה בדירה מעל, ויש לעדכן את השכנים בהקדם האפשרי.
  3. חוסר אוורור של חדר האמבטיה – באופן טבעי, חדר האמבטיה הוא מקום לח. ברגע שלא מקפידים לפתוח חלונות ולאוורר את חדר האמבטיה כמו שצריך, נוצרים רטיבות או עובש בתקרה.
זקוקים לביטוח נזקי מים וצנרת? צרו איתנו קשר ונחזור אליכם בהקדם!

מה אפשר לעשות?

ההמלצה היא להזמין איש מקצוע מיומן ברגע שמבחינים שיש רטיבות במקלחת, על מנת שיוכל לאבחן את הגורם ולבחור בדרך הטיפול הטובה ביותר. אל תחכו לשלב בו הרטיבות הופכת לשכבת עובש עבה.

 

ברגע שיש לכם ביטוח נזקי צנרת, אנשי המקצוע מטעם חברת הביטוח יגיעו ויבחנו את התקרה. הם יוכלו להבחין אם מדובר ברטיבות שמקורה בלחות גבוהה בחדר האמבטיה, בבעיה באיטום בגג, או בתקלה בצינור של השכנים. בעזרת כלים בטכנולוגיה מתקדמת של גלי קול ואותות חשמל, ניתן לאתר את מיקום הנזילה המדויק ולבצע תיקון מהיר ויעיל. 

 

בזכות הביטוח, תוכלו להיות רגועים שלא משנה מה עלות תיקון של רטיבות בתקרה במקלחת, הביטוח מכסה אותה. אנשי המקצוע מטעם חברת הביטוח בעלי ניסיון של שנים, וראו את כל סוגי הנזילות, מה שמאפשר להם להעניק פתרון יעיל ומקצועי.

רטיבות בתקרה במקלחת
דילוג לתוכן