עשו ביטוח נזקי צנרת

עשו ביטוח נזקי צנרת

ולא תטבעו כלכלית בפיצוץ הבא

נערך על ידי צוות האתר

אם אתם גרים בבית שהוא לא חדש אתם בטח מבינים ומכירים את החשש הגדול מכל, שיהיה פיצוץ בצנרת האינסטלציה שיגרום להצפה ואולי גם נזקים אחרים ומה שבטוח הוא, שנצטרך לחיות בתוך אתר בניה וגם בלי מים זורמים לכמה ימים עד שהפיצוץ יתוקן. צנרת האינסטלציה בבית שלנו עוברת מתחת לרצפה או בתוך הקירות מה שמחייב עבודות בינוי משמעותיות כדי לתקן אותה.

בנוסף אין לנו אפשרות לסגור את שיבר המים רק לחלק מהדירה ולכן נהיה גם ללא אספקת מים עד גמר התיקון המורכב. אבל את כל אלו אי אפשר למנוע. אם זה קורה, זה קורה וצריך להתמודד. הבעיה הגדולה יותר היא בהוצאה הכספית שפיצוץ כזה גורר אתו. קשה לצאת מפיצוץ צנרת ללא הוצאה כספית כבדה דמיינו לכם מצב שפתאום אתם רואים אזור בבית שמתחילה בו רטיבות כבדה שאף פורצת החוצה מרצפה או מהקיר ומתפשטת בבית. הדבר מצביע שיש לכם פיצוץ בצנרת המים. פיצוץ במערכת האינסטלציה הוא לא דבר נעים במיוחד. יתכן שתגלו אותו באיחור כי לא הייתם בבית ותחזרו לבית מוצף מים. בכל מקרה תצטרכו לרוץ לסגור את השיבר הראשי ולדאוג לכל מה שעלול להינזק. בתוך כל הלחץ הזה תצטרכו למצוא אינסטלטור אמין ומקצועי שידע להתמודד עם הבעיה ביעילות. לאינסטלטור כזה חובה שיהיה ציוד מתקדם לאיתור הנזילה ללא הרס מיותר.

פיצוץ צנרת כזה תמיד יגרור עבודת בינוי כחלק מהתיקון. צריך להרים מרצפות או רצפת פרקט כדי להגיע לאזור הפיצוץ ואז להחזיר הכל למקום בצורה נאותה .

אותו הדבר גם אם הצינור עובר בקיר אנכי, יש עבודות של שבירה, פינוי פסולת ותיקון.

כל אלו מעבר לעבודת האינסטלציה עצמה גוררים אחריהם הוצאות לא קטנות. כאשר יש לנו ביטוח נזקי צנרת, אנחנו חוסכים מאיתנו את הלחץ והתסכול הנובעים מאיתור אינסטלטור מתאים ומקצועי וכמובן את החשש ההוצאה הכספית הגדולה שצפויה לנו

לעיתים קרובות יש גם נזקים משניים

פעמים רבות פיצוץ הצנרת לא נגמר רק בעבודות בינוי ואינסטלציה, ההצפה הנגרמת כתוצאה מהפיצוץ יכולה לגרום לרטיבות או נזילות מים בדירה שמתחתינו, להרוס לנו דלתות או מערכות חשמל, לגרום נזק כבד לשטיח יקר או לרהיטי עץ וכדומה. ביטוח נזקי צנרת מכסה אותנו מפני כל הנזקים שעלולים להיגרם כתוצאה מפיצוץ צנרת כזה.

ביטוח נזקי צנרת לא ימנע את הפיצוץ הבא אבל לפחות תישנו בשקט בידיעה שאתם מכוסים כלכלית

אין ממש תקרה וגבול לנזק שיכול להיגרם לנו מפיצוץ צנרת בבית והצפת מים שעלולה להגיע בעקבותיו. אם ההצפה משמעותית היא יכולה לגרום נזק כבד לריהוט ולגרור אחריה עבודת בינוי באזור הפיצוץ וגם עבודת בינוי משקמת לכל האזורים אליהם חדרו המים. מלבד זאת יתכן ונאלץ לפצות את השכנים על הנזק שנגרם להם וגם לממן עבודת בינוי אצלם לתיקון הרטיבות. ביטוח נזקי צנרת דואג לשלוח אלינו אנשי מקצועי מהימנים ואיכותיים אשר נבחרים בקפידה על ידי חברת הביטוח ונבדקים תקופתית לשביעות רצון הלקוחות וגם מכיל כיסוי נרחב לכל ההוצאות הכספיות שעלולות להיגרם כתוצאה מהאירוע הלא נעים.  בבנייני מגורים ביטוח נזקי צנרת הוא עניין שבשגרה מאחר ויש ועד בית שמבין את ההשלכות ודואג לכך.

אולם בקרב בעלי בתים פרטיים ודירות יש פחות מודעות לקיומו של ביטוח כזה ופעמים רבות אנשים שומעים עליו רק לאחר שאירע מקרה כזה. החוכמה היא להקדים תרופה למכה ולרכוש לעצמנו ביטוח נזקי צנרת לפני שהנזק התרחש שהרי כך בעצם פועל ביטוח יעיל. 

דילוג לתוכן