ביטוח דירה נזקי רטיבות

הביטוח שיחסוך לכם כסף

שאלתם את עצמכם לאחרונה מה באמת קורה במערכת האינסטלציה שלכם? הצנרת נמצאת מאחורי הקירות, ולנו רק נותר לקוות שהכול קורה כשורה, ואין סדקים או פיצוצים בצינור. כשמדובר על ביטוח דירה רטיבות היא אחד הגורמים שעלולים לגרום לנזקים כבדים. אז למה כל כך חשוב לעשות ביטוח לנזקי צנרת, ומה עלול לקרות במידה ולא יהיה לכם ביטוח? 

 

אל תגידו "לי זה לא יקרה"

כשעוברים לדירה חדשה, במיוחד אם היא יחסית ישנה, חשוב לדאוג לביטוח נזקי צנרת. מערכת האינסטלציה היא מערכת ישנה, מה שעלול לגרום לחלודה, סדקים, ובלאי טבעי שמגיע לאחר שנים של שימוש. ממש לא כדאי לוותר על ביטוח, מהסיבה הפשוטה – תיקון נזקי רטיבות יכול להגיע לסכומים גבוהים. ברגע שרוכשים פוליסה מקיפה הכוללת ביטוח דירה רטיבות, אפשר להיות רגועים בידיעה שלא משנה מה קורה במערכת הצנרת מאחורי הקירות – אתם מכוסים.

זקוקים לביטוח נזקי מים וצנרת? צרו איתנו קשר ונחזור אליכם בהקדם!

תיקון נזקי רטיבות – הנזק הנלווה

שכשמדברים על נזקי רטיבות, חשוב להבין את התמונה המלאה. בחלק מהמקרים התיקון כולל הרמה של בלטות והרכבה מחדש, תיקון והחלפה של ציוד וריהוט שנהרסו, ובמקרים חמורים כאשר נגרם נזק לשכנים, יש לשאת בעלויות התיקון. כאשר יש בידיכם את הביטוח המתאים, כל אלו כלולים בפוליסה ואתם יכולים לישון בשקט בידיעה שלא תצטרכו להוציא סכומי כסף כבדים.

 

אין צורך להתנהל מול אנשי מקצוע

יתרון נוסף של רכישת ביטוח, הוא שבשעת הצורך, על חברת הביטוח לספק את אנשי המקצוע, וחוסכת לכם את החיפוש וההתמקחות. חברות הביטוח עובדי עם אנשי המקצוע המובילים בשוק, בעלי ניסיון רב בתיקון נזקי רטיבות. 

 

המכשור המתקדם ביותר בשוק

חברות הביטוח עובדות עם מכשירים בטכנולוגיה מתקדמת, שמסייעים לאתר את המיקום המדויק של הנזילה. כך למשל יכול לקרות מצב בו יש כתם רטיבות על הקיר, אך מקורה של הנזילה במקום אחר. אחזקת ציוד זה היא יקרה יחסית, ולכן רוב בעלי מקצוע לא מחזיקים בהם. 

 

במידה ואין לכם ביטוח, עלול להיווצר מצב בו אנשי המקצוע קודחים ומרימים בלטות, רק כדי לגלות שהנזילה נמצאת במקום אחר, ויש לקדוח בשנית. התוצאה היא הרס רב בחדר האמבטיה והשבתה שלו, תיקון מסובך ארוך ולא יעיל.

 

במידה ויש לכם ביטוח, חברת הביטוח דואגת להשתמש בציוד המיוחד, שמסייע לאתר את הנזילה בעזרת גלי קול או אותות חשמליים. התוצאה היא תיקון מהיר יעיל ומדויק, שלא מותיר נזק, ומחזיר אותנו לשגרה בהקדם האפשרי.

 

ביטוח דירה רטיבות
דילוג לתוכן